یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلال| عامری به ما گل زد، استقلال نه!

  • کد خبر: ۶۷۶۷۲
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلال| عامری به ما گل زد، استقلال نه!
ماجرا‌های دربی ۹۵ همچنان ادامه دارد واین بار مرتضی فنونی زاده پیشکسوت این باشگاه به بهانه بازی با شاهین بند عامری بوشهر بازهم به استقلالی‌ها تکه می‌اندازد. او به گلی اشاره دارد که حریف گمنام وارد دروازه پرسپولیس کرد.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دربی ۹۵ را باید از حیث حواشی درصدر دربی‌های سال‌های اخیر دانست. درتایید این موضوع باید به اظهارات تمام نشدنی پیشکسوتان دو تیم اشاره داشت.  

این بار مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بهانه برد اخیر پرسپولیس در جام حذفی تکه‌ای را نثار استقلالی‌ها می‌کند. فنونی زاده می‌گوید: «تیم شاهین بندرعامری در لیگ دسته دوم حضور دارد و سه رده پایین‌تر از تیم ماست، ولی بازی  خوبی به ویژه در نیمه اول به نمایش گذاشت.  بازیکنان پرسپولیس هم بعد از گلی که دقیقه ۶ زدند حریف را دستکم گرفتند، اما شاهین یک گل خوب به پرسپولیس زد. شاهین بندرعامری دسته دومی به پرسپولیس گل زد، اما استقلال نتوانست به پرسپولیس گلی بزند! هرچند پرسپولیس باید بداند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه شود.»

فنونی زاده تصریح کرد: «شاید اگر شاهین به دنبال ضد فوتبال بود و ممکن بود مسابقه به وقت اضافه کشیده شود. در نیمه اول برخی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در حدو اندازه خود ظاهر نشدند. در نیمه دوم با حضور نفراتی، چون ترابی و امیری شرایط تیم بهتر شد و ۴ گل زدیم. پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی قهرمانی است. در مرحله بعد هم باید ببینیم که پرسپولیس با کدام تیم به قید قرعه روبه رو می‌شود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->